Re: Sporo pytan na temat sieci

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 17:10:55 MET DST

Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl) wrote:
: Jarek Lis napisal(-a) :
: > Dlatego z utensknieniem czekam na niemarkowe karty PCI 100Mbps za ... 40$.
: > Poniwaz to nowy projekt kosci, a i tak trzeba bedzie ambitny sterownik pod
: > PCI zrobic, to licze na to, ze takie karty nie beda duzo gorsze od
: > markowych.
: Moim zdaniem jest to polityka na bardzo krotka mete. Z kilku powodow, ze
: wymienie najwazniejszy - jak wyjdzie nowa wingroza to nie bedziesz mial do
: niej sterownika :-) A na powaznie to nieco lepiej sa obslugiwane takie nieco
: markowe drobiazgi a i po 2 latach latwiej do nich znalezdz czy to driver
: czy tez manual.

No - moze masz racje. Ja tam co prawda z klonow NE2000 pod powyzszymi
wzgledami jestem wyjatkowo zadowolony, ale to dlatego, ze to tanie
kopie markowej karty, wiec drivery sa. Teraz musialoby chyba
powstac cos nowego, a wiec faktycznie podlegajace powyzszym wadom.

P.S. Czy te markowe sa tak lepiej obslugiwane, to bym nie byl taki pewny.
    Dopiero jak wypuszcza patche do driverow...

Jarek.