Re: US Robotics Sportster 33600 Voice

Autor: WP (przygoda_at_clri6a.gsi.de)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 18:08:59 MET DST

joshua2_at_rexio.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) wrote:

>najwazniejsze: Czy ktos nie wie, czy ten modem ma
>homologacje? (bez niej mi go nie zarejestruja...)

Cos mi sie wydaje - tak jest przynajmniej w przypadku telefonow - ze z
samego faktu, ze ten akurat typ ma u kogos homologacje nie wynika, ze
ty masz model z homologacja. Albo masz wyrazne oznaczenie, ze twoj
modem ma homologacje, albo nie masz. W kazdym razie - tak to
funkcjonuje w przypadku aparatow telefonicznych - na 1 ulicy mozna
kupic dokladnie takie same aparaty po roznych cenach, bo jeden z nich
(importerow, czy kto tam o to wystepuje) ma homologacje, a drugi nie
ma. Choc - byc moze sie myle (tzn. dla modemow jest inaczej...).

WP