Re: UM8810P AIO

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 15:42:27 MET DST

Michal Tyrala (kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:
: Kiedys _probowalem_ przepisac BIOS do innej kosci (taki maly test programatora -
: pracy koncowej). BIOS byl z ATka, ale byl chamsko zabezpieczony przed takimi jak
: ja - mial kilka "niedorobionych" bajtow (co sie za kazdym razem inaczej czytaly)
: i najpewniej mial procedurke co se te bajty sprawdzala - z ta skopiowana koscia
: system sie nie startowal :(

No no - nigdy sie z czyms takim nie spotkalemi, choc to mozliwe.
Jak go czytales - wyciagnales z plyty i wsadziles w programator?

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |