Re: Merlin

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Mon 14 Oct 1996 - 04:22:18 MET DST

On Sun, 13 Oct 1996 22:45:57 +0200, Grzegorz Szyszlo wrote:

>czasem sie z toba zgadzam. Akurat w tym przypadku w 100%.
>oni chyba zatrudnili jakichs idiotow do marketingu,
>lub olewaja ich zalecenia.

Coz nikt nie jest doskonaly ... :-))))
Nalezalo, Karpio, przestawic cudzyslowy:
--- "genialny" marketing, dystrybucja, promocja ---
tak byloby poprawniej.
Bo genialny (bez cudzyslowu) marketing, dystrybucje, promocje
to ma Bill G., a IBM ma "tylko" technologie.
Od lat czytam przy coraz to innej okazji, ze najwiekszym wrogiem
IBM jest on sam. (Bo przecie nie M$. M$ to IBM moglby kupic
z wydatkow reprezentacyjnych, nie potrzebowalby wcale siegac
po fundusze inwestycyjne).

To po pierwsze, po drugie, ci tam w marketingu u IBMa
to niekoniecznie idioci. Dla M$ winda to byc albo nie byc.
Dla IBM - WARP to drobny ulamek promila. Ci faceci
prawdopodobnie po prostu realizuja zalozenia polityki rynkowej
IBM w sprawie OS/2. A zostaly one jasno wylozone przez szanownego
CEO: IBM dal sobie spokoj z promocja OS/2 dla indywidualnych
uzytkownikow. OS/2 to ma byc system client dla systemow sieciowych.
Najchetniej - korporacyjnych.
Ci faceci sa swietni kiedy sprzedaja 400.000 instalacji OS/2
dla U.S. Navy, albo 2 miliony dla rzadu chinskiego,
albo chociaz te glupie 2.000 dla Nippon Bank.
Natomiast ... eeeeeech, sami wiecie.
Wlasciwie nalezaloby sie dziwic, ze im sie chce wogole babrac
polonizacja. Ja osobiscie watpie czy sprzedadza w Polsce wiecej
niz te "glupie 2.000 sztuk". (W uzytkowaniu bedzie pewnie 10.000,
tzn. 8.000 kopii pirackich)

Szczerze zasmucony

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi