Re: klastry + Linux

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 22:35:31 MET DST

jdski_at_microplus.ca (J. Derejski) wrote:

>Mam tez pytanie ogolniejsze do Linuxsiarzy
>Kolaga ma zaistalowany Win NT 4.0 na partycji NTFS. (jedna partycja jeden
>dysk)
>Czy mozna doinstlowac do tego Linuxa ?

Linuxa doinstalowac mozesz. Ale niestety linux partycji typu NTFS nie widzi.
Durnie z necrosoft partycji NTFS dali ten sam ID, jaki wczesniej
przy wspolpracy z IBM zostal nadany typowi HPFS. grrrr. lameria.
Jesli chcesz w jakikolwiek sposob wymieniac dane pomiedzy OS/2 i NT,
mozesz to zrobic poprzez partycje DOS lub OS/2 (win NT 4.xx pokazuje
tylko fakt istnienia partycji HPFS, ale juz nie mozna z niej korzystac.
za to NT 3.51 widzi HPFS bez klopotu. to jest analfabetyzm wtorny :)))))))

>Jezeli nie, to co i jak trzeba zrobic aby miec te dwa systemy na jednym
>dysku ?

Na roznych partycjach.

>Ja o Linuxie nie mam zielonego pojecia, a kolega jeszcze mniej. :-(
>Dziekuje z gory za pomoc.
>
>Jacek
>
>jdski_at_microplus.ca

zobacz co sie dzieje w grupach pl.comp.os.pc-unix oraz
                                pl.comp.os.pc-unix.linux (tu sie dzieje)