Re: klastry + Linux

Autor: J. Derejski (jdski_at_microplus.ca)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 15:52:31 MET DST

----------
> From: Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT>
> To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
> Subject: Re: klastry
> Date: Saturday, October 12, 1996 5:02 AM
>
> nie slyszalem o FAT'cie 32bitowym.
> W OS/2 mozna wybrac sobie HPFS czyli natywny dla tego systemu
> operacyjnego system plikowy, ktory podobnie jak wszystkie inne
> nowoczesne systemy plikowe nie ma tego kretynskiego uzalezniena
> wielkosci jednostki alokacji od wielkosci partycji
>
> Grego

Wiem Grego ze nienawidzisz windy i wszystkiego, (czytaj wszystkich) :-) co
jest z tym
zwiazane, ale mam pytanie: Jak sie ma do "nowoczesnych systemow
plikowych",
partycja NTFS tworzona przez Win NT ? Czytalem ze wielkosc klastrow wynosi
4 kb
bez wzgledu na wielkosc dysku.

Mam tez pytanie ogolniejsze do Linuxsiarzy
Kolaga ma zaistalowany Win NT 4.0 na partycji NTFS. (jedna partycja jeden
dysk)
Czy mozna doinstlowac do tego Linuxa ?
Jezeli nie, to co i jak trzeba zrobic aby miec te dwa systemy na jednym
dysku ?
Ja o Linuxie nie mam zielonego pojecia, a kolega jeszcze mniej. :-(
Dziekuje z gory za pomoc.

Jacek

jdski_at_microplus.ca