Re: magistrala PCI

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 19:20:04 MET DST

Radoslaw Poplawski napisal (-a) :

> Pojecie "ladnosci" jest wzgledne, a ponadto nieladnie jest opisywac
> cos czego nie ma na plycie... ;)

Oczywiscie z ta ladnoscia to zartowalem ;) a ASUS w tej chwili nie sprzedaje
zadnej plyty ze SCSI on board. Taka plyta istniala kilka lat temu i nazywala
sie SP3G (486 z NCR810 na plycie). W tej chwili ASUS ma zamiar wprowadzic
plyte P55T2P4-S pod Pentium, na HXie z AIC-7880 on board (taki chip jest na
Adaptecu AHA-2940UW).
W instrukcji do plyt ASUSa jest tylko opis kontrolera PCI SC-200
na NCR 810 ktory jest opcja tak jak zlacze PS/2 do myszy czy modul IRDA.
A wracajac do tematu, ile osob kupujacych plyte potrzebuje szczegolowego
opisu wszystkich zlacz i gniazd? Chyba bardzo, bardzo niewielu. Tylko Intel
w instrukcjach do swoich plyt dolacza taka specyfikacje, sa tam opisane
wszystkie zlacza i gniazda wystepujace na danej plycie wlaczenie ze
wszystkimi sygnalami wystepujacymi na w/w.

Piotrek