Re: Cyrix 686 166+ vs. Intel P133

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 11:35:24 MET DST

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) napisal(a):

>Czolem!
>Stanelem przed dylematem !
>Czy kupic P133 czy Cyrixa 686 166+ ????
>W sysinfo Cx jest szybszy dwa razy od P133 , ale z tego co slyszalem sa
>problemy z kompatybilnoscia.
>Chce to wsadzic do plyty ASUS XP55T2P4 = ATX 430HX!
>Pozatym Cx ma chyba wolniejszego koproca!

>Prosze wiec o opinie co lepiej kupic!
>Moze ktos mi zaproponuje cos innego byle nie przekraczalo 8mln za procesor!

Zalatw sobie P133, ktore da sie podkrecic na 166. Przynajmniej ja bym
tak zrobil.

Kilka miesiecy temu byl test porownawczy AMD, Cx i P5. Jedynie AMD i
P5 ukonczyly wszystkie testy - Cx wywracal sie na co niektorych (zdaje
sie za zadne skarby nie chcial przejsc testu z jakas popularna baza
danych).

>ps.Czy test sysinfo jest dobra miara ? Jak najlepiej srawdzic predkosci
>procesorów!

Gorszej od SI nie znam. Cx P166+ do to samo co P166, dopoki nie
zaczniesz wykorzystaywac koprocesora. Zreszta zajrzyj na
www.chipanalyst.com.

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --