Re: Merlin

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 11:35:10 MET DST

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) napisal(a):

>Ja osobiscie uwazam 16 MB za normalna ilosc do wygodnej pracy,
>ale dla WfW 3.11...

Fakt, stwierdzilem to samo po zainstalowaniu Netscape 3.0...

>Dla Warpa to 'minimum socjalne' (moj po rozszerzeniu do 32MB dostal
>takiego 'kopa', ze poczatkowo nie moglem w to uwierzyc), wiec
>dla Merlina chyba tez nie wystarczy.

Wlasnie wyczytalem w CHIPIE (test Merlina): "Producent zaleca (do
Merlina) 32MB i P133". I dalej komentarz redakcyjny, ze im dobrze
poszlo na P90 i 80MB (!!!). Toz to wieksze wymagania od NT!

PS. W ostatnim PCQ jest szesc stron o Merlinie. Kto chce nie czyta...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --