szukam dialera dla ZyXEL (Omni)

Autor: Maciek Wisniewski (maciekw_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Sun 13 Oct 1996 - 07:00:17 MET DST

Witam Czytelnika

Jako użytkownik Omni 288S to prawie sikam z radości.
Miesiąc pracy i ani jednej wpadki.
Czasami jednak trzeba pracować, a do pracy jest mi potrzebna
bardzo inteligentna łącznica telefoniczna. Kilka dobrych godzin
spędzonych w Szanownej Sieci nie rozwiązało mojego kłopotu.

Użytkowniku ZyXela - Nie fax, nie cuda, ale program typu dialer,
który coś jest w stanie zapamiętać oraz co najważniejsze - rozpozna
fakt połączenia z abonentem. (Win Tel do śmieci- Oni mają klapy na
oczach i po za ich własnym modemem to niewiele chce działać, a napewno
nie ZyXel

maciekw_at_mail.silesia.pik-net.pl