RE: fax/modem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 03:17:57 MET DST

On Sat, 12 Oct 1996 02:44:58 +0200, Krzysztof Cynarski wrote:

>A ja oprocz wszystkich problemow z MSFax, (ktory za chwile i tak wyrzuce do
[...]

to powyzej to oczywiscie nie Twoje, lecz (dlugi) cytat z innego postingu.

>Naprawde nie rozumiem o co chodzi (bo na pewno nie o to ze to nie chodzi),
>MSFax, jak i z reszta wszystkie programy W95, nie jest dopracowany w 100%.
[...]
>Nie chcialbym zeby ten tekst wygladal jak obrona produktow MS, ale jego
>krytyka w stylu "nie chodzi, no pewnie przeciez to by Microsoft" jest
>zdecydowanie krzywdzaca, tym bardziej, ze wiekszosc problemow z produktami
>pod W95 i samym W95 mozna by uniknac poprzed odpowiednia konfiguracje.
[...]

jezeli tak, to badz laskaw skonfigurowac to Twoje Exchange
aby Ci wstawialo znaczniki cytowania, a NIE wstawialo scierw
w rodzaju attachment'ow WINMAIL.DAT

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi