Re: klastry

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Sat 12 Oct 1996 - 03:21:14 MET DST

On Sat, 12 Oct 1996 03:00:47 +0200, Michal Wisniewski wrote:

>Partycja do (4096 x 65536)MB - 4096KB,
>do (8192 x 65536)MB - 8192KB,
>do (16384 x 65536)MB - 16384KB,
>do (32768 x 65536)MB - 32768KB.
>
>Oczywiscie w DOS i Win95, gdzie FAT jest 16-bitowy. W OS/2 mozna
>podobno wybrac sobie FAT 32-bitowy (ale wtedy nie mozna czytac dyskow,
>ktore sa zapisane przez DOS lub Win95)

nie slyszalem o FAT'cie 32bitowym.
W OS/2 mozna wybrac sobie HPFS czyli natywny dla tego systemu
operacyjnego system plikowy, ktory podobnie jak wszystkie inne
nowoczesne systemy plikowe nie ma tego kretynskiego uzalezniena
wielkosci jednostki alokacji od wielkosci partycji

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi