Re: Jak wyp....... G^95 (za przeproszeniem)

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 11:56:29 MET DST

In article <325E5D12.2832_at_rsw.pl> Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> writes:
>From: Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
>Subject: Re: Jak wyp....... G^95 (za przeproszeniem)
>Date: Fri, 11 Oct 1996 07:43:30 -0700

>Koledzy juz Ci odpowiedzieli.
>Ja nie bede bronil G95 ale powiedz w takim razie czym Ci sie az tak
>zasluzylo. Jestem nadal na etapie instalacji testowej (ktora w koncu i
>tak pewnie bede musial wyrznac w pien bo mam tam juz tyle nainstalowane,
>odinstalowane, dograne, odgrane i tak w kolko ) ale mimo _kilku_
>totalnych zawieszen, padu aplikacj, wylaczenia pradu w trakcie instalacji
> [...]

Dziekuje Wam wszystkim za pomoc. Przydala sie. Skorzystalem z rady
zastosowania metody lopatologicznej i wywalenia krok po kroku. W koncu po
wielu perypetiach udalo sie. Metody z dyskietka instalacyjna nie dalo sie
zastosowac, a to dlatego, ze pecet na ktorym walczylem z G^95 jest
publiczny, a gosc ktory te windoze zainstalowal wybyl z mojego Instytutu i
nie powiedzial co z dyskietka instalacyjna zrobil. Niemniej uwazam, ze G^95
moglo by miec ikonke Uninstall (tak jak nowa netszkapa) i wtedy sprawa
bylaby o wiele latwiejsza.
A teraz o motywacji. Jezeli mam do wyboru stara windozke, ktora dziala w
miare bez zarzutu (nie jest to UNIX, ale trudno, ludzie korzystajacy z tego
komputera chca miec cos co jest latwe szybkie i przyjemne - a UNIX'a
musieliby sie uczyc) i zajmuje kilkanascie MB i G^95 ktore zajmuje
kilkadziesiat MB i wiesza sie trzy razy dziennie i na dodatek nie chce
drukowac, bo twierdzi ze moj HP 5MP jest w porcie NONE, to juz wole 3.11. (A
wlasnie. Dlaczego G^95 nie widza drukarki ktora widzi 3.11?). Wedlug mnie po
prostu nie warto uzerac sie kilka razy dziennie z systemem, tylko po to aby
w zamian miec ladna ikonke ktora zamruga do mnie oczkiem.

Piotr Bernatowicz