Re: Jak wyp....... G^95 (za przeproszeniem)

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 16:43:30 MET DST

Piotr Bernatowicz wrote:

> Mam pytanie do wielbicieli G95.
> Jak to to jest takie wspaniale, to moze mi ktos powie jak to to wywalic raz
> na zawsze z zyciorysu mojego komputera?

Koledzy juz Ci odpowiedzieli.
Ja nie bede bronil G95 ale powiedz w takim razie czym Ci sie az tak
zasluzylo. Jestem nadal na etapie instalacji testowej (ktora w koncu i
tak pewnie bede musial wyrznac w pien bo mam tam juz tyle nainstalowane,
odinstalowane, dograne, odgrane i tak w kolko ) ale mimo _kilku_
totalnych zawieszen, padu aplikacj, wylaczenia pradu w trakcie instalacji
aplikacji, notorycznego grzebania po rejestrach nie mam tak strasznych
doswiadczen jak sie tu slyszy.
Czyzbym byl wyjatkowym szczesliwcem ?

--
 Pozdrowienia.