Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 18:26:45 MET DST

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) napisal(a):

>ZGODA, CIESZE SIE!!! ze maja racje
>tylko jak to zrobic, bo WFW sie pluje podczas instalacji ze chce 386!
>Spytaj sie jak oni to zrobili!(chyba ze sam wiesz)!

Nie wiem, bo juz stracilem kontakt. Ale zajrzyj na WWW do Instytutu
Matematyki Uniwersytetu Wroclawskiego (bodajze www.math.uni.wroc.pl, a
na pewno link bedzie na www.ift.uni.wroc.pl), znajdz mail do
webmastera i po prostu zapytaj.

Co prawda pol roku temu wymienili AT-eki na 486, ale chyba cos beda
pamietac...

Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416
-- No Sir! There are no wires hanging and no software --
-- to boot your computer. IT IS A SOLID PRODUCT! --