Re: fax/modem

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 11 Oct 1996 - 01:18:25 MET DST

Piotr Trzcionkowski <trzcionk_at_us.edu.pl> napisał(a) w artykule
<325CCD59.3024_at_us.edu.pl>...

> Wlasciwie tak choc program i tak wybiera numer i musisz zrobic to nim on
> zacznie kombinowac. Mozliwe, ze istnieja tez inne problemy zwiazane ze
> zmiana stanu linii w momencie podniesienia sluchawki telefonu. W ogole
> to raczej wydumany problem. Jesli naprawde chcesz uzywac faxmodemu to
> wykorzystuj go w calosci: kreci numer + przesyla.

 [ciach duzo bardzo madrych rzeczy]

A ja oprocz wszystkich problemow z MSFax, (ktory za chwile i tak wyrzuce do
kosza i zaraz potem oproznie kosz, zeby zobaczyc jak ladnie sie rozlatuje)
mam ten, że jak wlacze odbior faksu po 5 sygnalach a po 2 podniose
sluchawke, to on i tak swoje - po chwili wlacza fax - biegnij do komputera,
znajdz to okienko i go wylacz, najlepiej jak jestes w drugim pokoju.
Poza tym modem i telefon pracuja calkiem zgodnie, moge (bo do zamiejscowych
musze) wybierac numer faksu recznie itd.
Tak jak mowie, wyrzuce to niedlugo w diably, ale ze nie stac mnie na
porzadny program (a przeciez nie bede kupowac pirackich ;-| , to jakby ktos
mogl na to poradzic...

Serdecznie

Piotr