Re: Znowu huby/switche

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 12:04:25 MET DST

Michal Mosiewicz <mimo_at_lodz.pdi.net> writes:

> Z drugiej
> jednak strony malo ktory serwer (mam na mysli takie zwykle pc-towe) jest
> w stanie obsluzyc ruch >10Mbps i w praktyce jest zazwyczaj rozdzielony
> troche bardziej "po rowno". Dlatego segmentacja nawet przy pomocy bridga
> moze dac dobre rezultaty.

Wolne zarty. Zwykle 386DX z karta sieciowa ISA np. WD8013 moze latwo nasycic
Etherneta. Moj Pentium-60 z najwieksza latwoscia obsluguje ruch 5*10Mbps,
zwykle wykorzystujac ze 30% mocy CPU i umiarkowanie mielac dyskami. Zobaczymy
jak bedzie dzialal po zmianie plyty na P-100, i kart na 2-portowe DECi,
niestety starodawne P-60 ma tylko 3 sloty PCI i nie obsluguje PCI bridges :(

--
Krzysztof Halasa