Re: Jak polaczyc dwa zwykle modemy bezposrednio

Autor: wojtek wolanski (ww_at_koti.com.pl)
Data: Thu 10 Oct 1996 - 10:15:41 MET DST

Wspaniale !
dziala !
ale to rozwiazanie ma jedna wade - po stronie odbiornika trzeba
wymusic odbior przez ATA
Fajnie by bylo gdyby robil to atomatycznie !

NIE SAMYM HELPEM CZLOWIEK ZYJE !!!
ww_at_koti.com.pl
http://www.koti.com.pl/~ww/
Slawomir Bialek <civic_at_batory.kat.ids.edu.pl> wrote in article
<53h4r2$se_at_batory.kat.ids.edu.pl>...