Re: Jak polaczyc dwa zwykle modemy bezposrednio

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 23:18:26 MET DST

wojtek wolanski <ww_at_koti.com.pl> wrote:
ww> Mam nastepujacy problem:
ww> Mam dwa modemy polaczone bezposrednio kablem.
ww> Jakie sekwencje sterujace nalezy wyslac na nie aby nawiazaly
ww> z soba polaczenie ?
ww> Probowalem roznych rzeczy ale wszystko sie rozbija o "NO DIALTONE"
ww> (trudno zeby bylo bo pomiedzy nimi nie ma centrali :-)
ok, występują
modem_1
modem_2

akcja:
modem_1: ATX3
modem_1: ATDT1
modem_2: ATA

robię tak dość często i zawsze działa... (istotna kolejność)

ww> Czy ktos moglby mi wyslac mailem jakis sensowny opis kodow "AT" ?
nie posiadam