Re: Modem 33600 na linie dzierzawiona

Autor: Leszek Strzała (blizzard_at_opol.gazeta.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 00:26:54 MET DST

Leslaw Frydel <lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<325a8939.8640465_at_193.59.201.25>...

> Ludzie!
> Czytajcie subject!
> 64k to predkosc modemow na lini DZIERZAWIONEJ a nie takiej co to sie
>wykreca numer! To jest predkosc
> miedzy modemami a nie modem<->pc.
> Dzierzawiona linia jest stala i nie ma na niej sygnalow z TPSA.
> Takie modemy nawet nie maja komend AT....!
> (a tak na marginesie to peklem ze smiechu jak osobnik w jednym z
ogolniakow >podlaczonym do inetu
> wpisal stringi inicjalizujace do modemow na linie dzierzawiona)
> Takie modemy to np GORAMO (czy jakos tak)!
>

> I POWTARZAM: CZYTAJCIE SUBJECT!

OK. Tobie określenie 'linia dzierżawiona' kojarzy się z parą telefoniczną.
Mnie akurat nie (bo mogę przecież wydzierżawić linię telefoniczną pomiędzy
punktami odległymi o kilkaset km). Stąd nieporozumienie. Oczywiście na
parze telefonicznej (nie za długiej ...) można uzyskać większe prędkości
transmisji.
Ja na co dzień mam do czynienia z modemami f-my TELINDUS, przy pomocy
których spokojnie mamy 144 kb/s (między modemami). Od razu wyjaśniam, że
modemy nie wspólpracują z PC, więc nie ma ograniczenia 115 kb/s na porcie
szeregowym.

Pozdrawiam

--
Leszek Strzała