Re: Modem 33600 na linie dzierzawiona

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 09 Oct 1996 - 01:07:14 MET DST

(to pisał Jarek Lis:)

  Lesław> Ludzie! Czytajcie subject! 64k to predkosc modemow na lini
  Lesław> DZIERZAWIONEJ a nie takiej co to sie wykreca numer! To jest
  Lesław> predkosc miedzy modemami a nie modem<->pc. Dzierzawiona linia
  Lesław> jest stala i nie ma na niej sygnalow z TPSA. Takie modemy
  Lesław> nawet nie maja komend AT....! (a tak na marginesie to peklem
  Lesław> ze smiechu jak osobnik w jednym z ogolniakow podlaczonym do
  Lesław> inetu wpisal stringi inicjalizujace do modemow na linie
  Lesław> dzierzawiona) Takie modemy to np GORAMO (czy jakos tak)!

  A przepraszam, Ty wiesz czym się różni połączenie synchroniczne od
asynchronicznego? Bo ja padłem ze śmiechu jak przeczytałem Twój posting.
Dla ułatwienia dodam, że nie ma ono nic wspólnego z zestawem komend AT.

  Żeby zaś móc podłączyć do PC modem synchroniczny, musisz kupić kartę
synchroniczną. Ok. $500. Chyba, że masz tak magiczny modem, że możesz z
nim rozmawiać asynchronicznie po stronie komputera (są takie?).

  A przy okazji: podłączał ktoś już V.35 do PC ? Na jakieś porządne
2mbit? Jak doświadczenia?

pozdrawiam,
--jwr