Re: POLSKIE LITERY -- GLOSOWANIE

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 17:26:21 MET DST

Roman Owoc "CAL <cal_at_its.wlkp.ternet.pl> wrote:
RO"> Slawomir Bialek (civic_at_batory.kat.ids.edu.pl) wrote:
RO"> : ps. nie interesuje mnie dyskusja - stosowac czy nie polskie znaki, tylko
RO"> : czy netykieta 'zabrania' czy 'nie zabrania' tego...
RO"> Etykieta, w tym przypadku 'sieci' jest zestawem zalecen, a nie nakazow.
Dlatego napisałem zabrania pomiędzy takimi znaczkami ' '.
RO"> Stopien przestrzegania 'netykiety' jest zalezny od poziomu swiadomosci
RO"> tych ktorych powinna dotyczyc. Mozna najwyzej zyczyc sobie jak
RO"> najwiekszej liczby osob swiadomych (a nie swiadomych_inaczej :- ) ).
Zgadzam się, tylko problem dotyczył nie tego czy netykieta ma moc ustawodawczą :)
a tego czy netykiety wspominają o znakach narodowych.
Przedmówca stwierdził, że wg netykiety pisanie z pl jest nielegalne,
a nie znalazłem czegoś takiego w żadnej z bardziej popularnych i uznanych
netykiet (RFC, netykieta p.Rinaldi, i również w kilku mniej popularnych).

--c