Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 03:33:00 MET DST

Sat, 05 Oct 1996 11:27:56 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman_at_silesia.pik-net.pl> napisal(a):

>A powinien byc RG62U
>
>[...]
>
>ArcNet nadaje sie rownie dobrze jak kazda inna karta.

>To nie M$ wymyslil - po prostu faktycznie rozmiar ramki ArcNeta jest
>zgodny z _podstawowym_ rozmiarem ramki eth - z ta tylko drobna roznica -
>w ArcNetcie nie mozna rozmiaru ramki zmienic.

>Karty ArcNet sa bardzo wrazliwe na nierownosc potencjalow mas w
>komputerach (identycznie jak cienki ethernet!). Wystarczy wyrownac
>potencjaly mas komputerow (np. podpinajac je do kaloryferow - powaznie!)
> [...]

To czemu np. Lantastic na tych samych kartach potrafi pracowac bez
problemu. To moze napisz instrukcje jak uruchomic siec WfW na
Arcnetach bo mnie i kilku jeszcze osobom sie nie udalo.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk