Re: Jaja mnie wkurzaja !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 08 Oct 1996 - 00:44:55 MET DST

On Sun, 6 Oct 1996 20:53:49 +0100, Marcin Miedziejko wrote:

>Jest jeszcze 2 rzecz, ktora mnie wkurza. Opowiedzi sa wyslylane tylko do
>listy dyskusyjnej, a nie do autora. Zaluzmy ze nie czytam poczty
>codziennie, to nic sie nie dowiem. Po co to ? Nie mozna wyslac listu do
>listy i do autora. LISTA DYSKUSYJNA TO NIE GAZETA.

Ty chyba zapominasz Stary kto do kogo sie zwracal z prosba o pomoc.
Nie dosc ze prosisz to jeszcze stawiasz wymagania?
Czy Ci sie troszeczke w glowce nie przewraca?
Wysylasz pytanie na liste a potem nie raczysz jej czytac????

[...]
>Jest jeden plus tego stanu. Wyslalem list z bledem jezykowym,
>a wiekszosc odpowiedzi byla zwiazana z tym bledem, a nie meritum
>listu. Na szczescie nie musze sobie zasmiecac skrzynki tymi
>bzdurami dotyczacymi walkowania procesora. Czemu to sluzy...

odrobina humoru jeszcze nikomu nie zaszkodzila
chyba ze nalezysz do tego milego gatunku osob
ktore bardzo chetnnie smieja sie z innych,
ale ich bron boze nie rusz

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi