Jaja mnie wkurzaja !

Autor: Marcin Miedziejko (cody_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Sun 06 Oct 1996 - 22:29:33 MET DST

Ok !
Dziekuje za zwrocenie uwagi na blad w okresleniu podkrecania zegara
procesora, ale po co te wszytkie bzdury... Wydawalo mi sie, ze jest to
lista dotyczaca peceta, nie obrobki mechanicznej...
Jest jeszcze 2 rzecz, ktora mnie wkurza. Opowiedzi sa wyslylane tylko do
listy dyskusyjnej, a nie do autora. Zaluzmy ze nie czytam poczty
codziennie, to nic sie nie dowiem. Po co to ? Nie mozna wyslac listu do
listy i do autora. LISTA DYSKUSYJNA TO NIE GAZETA.
Dzieki za pomoc...
Dobrze by bylo gdybyscie sie zastosowali to by nam wszystkim wyszlo na
dobre...
Jest jeden plus tego stanu. Wyslalem list z bledem jezykowym, a wiekszosc
odpowiedzi byla zwiazana z tym bledem, a nie meritum listu . Na szczescie
nie musze sobie zasmiecac skrzynki tymi bzdurami dotyczacymi walkowania
procesora. Czemu to sluzy...

Cody