Re: WfW 3.11 z ArcNet

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 10:45:12 MET DST

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) wrote:

>A tak na marginesie!
>Czy ktos zna sposob na zainstalowanie WFW na 286 4Mb ???
>W CHIP'ie napisali ze sie da to troche okroic i zainstalowac!

Teoretycznie nie powinno sie dac - wrzeszczy przy instalacji, ze
chce procka 386. W kazdym razie nie probowalem tego zwalczyc.
Jesli chodzi o Windows 3.1 na 286, to udalo mi sie uruchomic w miare
niezle dzialajaca konfiguracje. Sekret polega na zablokowaniu fontow
TrueType i ograniczeniu sie tylko do bitmapowych - calosc dostaje
wtedy takiego 'kopa', ze daje sie pracowac nawet na AT. Niestety,
wyglada raczej brzydko.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl
= Proszę w miarę możliwości o prywatną korespondencję
= z polskimi literami w kodzie ISO-8859-2