Re: Siec lokalna + internet

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Sun 06 Oct 1996 - 14:50:15 MET DST

On Sat, 5 Oct 1996, Jarek Glab wrote:

> Zapomnij, pytanie co prawda bardziej pasuje do pl.comp.www, ale zeby
> podlaczyc sie do Internetu trzeba miec router ktory troche kosztuje lub
> przynajmniej jakiegos serwera, a jak wiadomo Lantastic jest siecia
> peer-to-peer.

Czy ja wiem. Jak wiadomo istnieja sieci peer-to-peer umozliwiajace routing
pakietow IP na dowolnej stacji roboczej sieci.
Moim zdaniem wiekszym problemem (finansowym) jest zapewnienie 'dostepu do
internetu w dowolnej chwili'.
(Jesli to nie jest problem, to mozemy dalej rozmawiac o szczegolach)

pozdrawiam,
                                                          Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl