Re: Siec lokalna + internet

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 07 Oct 1996 - 01:13:47 MET DST

A moze tak jak ja mam:
Komputery spiete ethernetem!
Na kazdym win95 , aktywny protokol NETBEUi oraz TCP/IP
na jednym komputerze modem + programik WinGate i kazdy moze kiedy chce uzywac
internetu do woli (pod warunkiem ze placi za telefon :)
Ale niestety trzeba miec wlaczony komputer z modemem! Ale za to koszty
minimalne! Zadnego dodatkowego sprzetu!
A szybkosc zalezna od modemu!

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel