Re: skrecanie amd k5 90

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Sat 05 Oct 1996 - 11:54:10 MET DST

Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.waw.pl> wrote:
: Andrzej Karpinski napisal (-a) :
: >
: > > Czy komus udalo sie skrecic ten procesor ?
: >
: > ze niby co zrobic z tym procesorem? ja tylko walkowalem procesory, nigdy nie
: > probowalem skrecac ani zwijac w rulonik...
: >
: Moj kierownik jakies rok temu probowal skrecic iP90 ale chyba sie nie
: przylozyl zbytnio bo odlamal sie jeden z rogow procka z kilunastoma nozkami.
: Przykleilem ten rog, urwalem blache chroniaca krzemik i teraz sluzy mi jako
: eksponat ;)))

Dlatego właśnie, na początku tego roku, AMD wypuściło nową wersję
k5 90 - ETSS (Easy Twist SubSystem) z teflonowymi tulejkami które
chronią przed pękaniem w czasie skręcania.

--
                                                          Marcin Debowski