Re: Czy ktos podlaczal wave table do SB16

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 14:32:26 MET DST

Jako posiadacz AWE32 polecam ci dokupic do SB16 rozszerzenie WT.
AWE32 sama w sobie ma bardzo kiepskie brzmienia... niestety.

Ja mam wlasnie ten dylemat: skoro juz mam AWE, a jej probki mnie,
delikatnie mowiac, nie urzadzaja (tez mam muzyczne wyksztalcenie),
to czy:
a) lepiej kupic WT - a jesli tak to jakie, jak brzmi np. modul Yamahy
b) lepiej dodat 8 MB RAM i kupic probki Ensoniq (kosztuja cos 30$ +
   drugie tyle za przesylke).

Czy ktos ma doswiadczenie i moze powiedziec co ma wierniejsze (lepsze)
brzmienia (z w.wym. rozwiazan)?

WP

> PS. W TCH pracuje dwoch gosci ktorzy maja duzo do powiedzenia jesli chodzi o
> ogolnie pojete AUDIO (muzyk i akustyk) i poza komputerami "bawia" sie
> niezawodowo w muzyke, wydajac podobne pieniadze na sprzet jak wydaje sie na
> dobrego PCta.

Czy nie daloby sie z nimi skontaktowac, moze by sie podzielili
doswiadczeniami co do sprzetu? ;)