Re: Czy ktos podlaczal wave table do SB16

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 13:47:43 MET DST

Tomasz Jarnot napisal (-a) :

> Konkretne Wave Table ( KORG 4 MB ) kosztuje ok. 250 zl +VAT... No to
> teraz sobie przelicz - czy taniej wyjdzie SB16+WAVE czy AWE32 z
> rozszerzeniami pod SIMM ( czyli WAVE dodatkowo ladowane z dysku )
>
> Ja bym wybral AWE....

Powiem tak. Testowalismy kiedys w nas we firmie karty SB16+Korg z 4MB ROM,
SB AWE32 (pelna wersja) i Gravisy. Jakosc odtwarzanych MIDI na SB16 z
Korgiem byla nie do pobicia przez jakaklowiek z pozostalych kart. Niektore
probki z AWE32 w porownaniu do Korga przyprawialy testujach o ataki wybuchow
smiechu trudnego do opanowania.

Piotrek

PS. W TCH pracuje dwoch gosci ktorzy maja duzo do powiedzenia jesli chodzi o
ogolnie pojete AUDIO (muzyk i akustyk) i poza komputerami "bawia" sie
niezawodowo w muzyke, wydajac podobne pieniadze na sprzet jak wydaje sie na
dobrego PCta.