MS ACCESS

Autor: Poliksza Wojciech (mwpolik_at_cris.com)
Data: Fri 04 Oct 1996 - 01:54:53 MET DST

Witam wszystkich pecetowcow.
Mam prosbe, czy ktos z sznownego grona jest w posiadaniu adresu ftp,
miejsca w ktorym moga byc przyklady aplikacji Ms Access. A moze ktos z
Pecetowcow jest w posiadaniu jakies aplikacji ktora mogl by mi przyslac
jako przyklad do kompletnej rozbiorki, i pozanania mechanizmow.
Mam napisac taka aplikacje a o Access'ie nie mam zielonego pojecia.
Z gory i z dolu bardzo serdecznie dziekuje.

  Z PC-towym pozdrowieniem.
         |=====| http://www.cris.com/~mwpolik/mwpolik.html |
         | Marta & Wojciech Poliksza mailto:mwpolik_at_cris.com |