Re: formularz - pytanie !

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 20:45:48 MET DST

On Thu, 3 Oct 1996 19:11:39 +0100, zbylu_at_complex.com.pl wrote:

>Mam maly problem w wysylaniu danych z formularza na www.
>Tj. user, ktory wpisal zamowienie na www. klika na
>"wyslij" i ja powinienem otrzymac poczte z danymi -
>i tu tkwi problem, gdyz otrzymuje "puste dane".
>Sama linia w html formularza wyglada u mnie nastepujaco:
><FORM METHOD=POST ACTION="mailto:zbylu_at_complex.com.pl">
>Czy musze uzywac skryptow cgi-bin, aby dane byly przeslane OK ??

nie, nie musisz - jesli nie masz potrzeby wygenerowania
dynamicznej strony HTML w celu dania odpowiedzi uzytkownikowi.

Dokladnie tak jak napisales powinno dzialac,
powinienes otrzymac mail w postaci:
name1=value1&name2=value2& ....
gdzie kazdy 'name' odpowiada nazwie przyporzadkowanej jakiemus
obiektowi (polu do wypelnienia, radiobutton'owi etc) za pomoca
atrybutu NAME, zas 'value' odpowiada odpowiednim wartosciom
defaultowym lub temu co wprowadzil uzytkownik.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi