Re: Nie To

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 11:52:00 MET DST

Marek Baczek <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

: Zadaniem NT (chodzi nam na pewno o wersje serwer) jest udostepnianie
: plikow i aplikacji w sieci i to dziala, a nie uruchamianie zdalne
: aplikacji na serwerze - jednak to tez dziala, mimo swoich ograniczen, o

Innymi slowy, poprawnie powinno sie nazywac "Win NT FileServer"?

: I tez ciekaw jestem czego sie nie da zrobic zdalnie na Unixie?

Ladnych paru rzeczy: przelaczenia kabelkow, dostrojenia konfiguracji X'ow
(w sensie "obrazu na monitorze")... I tego, co wymaga dzialan z/na zwalonym
filesystem'ie - zwlaszcza root filesystem'ie.

--
	Leszek.