Re: Crackowanie plujki.

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 18:44:50 MET DST

Albert Geres wrote:

> Problem stary jak swiat:
>
> W mojej starej plujce HP DeskJet skonczyl sie atrament.
> Zamiast kupowac nowego cartige'a (za 100zl) zabrałem sie ostro za
> strzykawke i czarnego Pelikana 4001(za 4 zl). MASAKRA.
> Cala lazienka ze mna wlacznie w czarnym atramencie.
>
> Mimo ze zatkalem dziurke przez ktora wstrzykiwalem atrament - wciaz
> nie moge zatamowac wycieku dolem.
>
> Czy ktos zna lepszy sposob, bo mnie zaraz szlag trafi.
>
> Pozdrawiam.

1. Slyszalem ze tego pelikana trzeba rozcienczyc dodajac 10% izopropanolu.
Tak przynajmniej robi kumpel ze starymi drukarkami HP
2. To NIE TA DZIURKA. Trzeba dziurawic ten polprzezroczysty plastik z boku, tak robia zestawy wypelniajce.
Pisze zreszta by nie dziurawic w srodku bo bedzie cieknac. Ten cartrige mozesz chyba poddac sekcji zwlok... Ja
sie troche nauczylem.
Pawel