Re: ODP: GSM - cennik opłat

Autor: Maciek Sobczak (unipack_at_unipack.com.pl)
Data: Wed 02 Oct 1996 - 15:53:14 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> Dobra, ale co to ma do rzeczy?
> Homologacja oznacza ze urzadzenie *wlaczane do sieci telefonicznej*
> spelnia takie warunki techniczne, ze moze pracowac w tej sieci bez
> zaklocania innych urzadzen.
ERA GSM ma gdzies homologacje. Nic a nic ich to nie obchodzi. (To wiem)
Obchodzic moze PAR ale oni to w ogole nie wiedza o co w tym wszystkim
chodzi... ERE obchodzi tylko tylko aby nie sialo po innych komorkach.
Kwestie formalne - czy jakis urzednik wyrazil laskawie zgde na uzywanie
standardowego telefonu GSM - ERY nie obchodza.
                        Maciek Sobczak