Re: ODP: GSM - cennik opłat

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 03 Oct 1996 - 00:19:26 MET DST

Maciej Paliwoda wrote:
> No nie wiem, nie wiem.
> Nie wiem czy słyszałeś ale "drugi" operator
> dopiero dogaduje się z TPSA ...
> A jak myślisz czego jest więcej :
> - połączeń komórka-komórka
> - połączeń komórka-"zwykły telefon"
Dobra, ale co to ma do rzeczy?
Homologacja oznacza ze urzadzenie *wlaczane do sieci telefonicznej*
spelnia takie warunki techniczne, ze moze pracowac w tej sieci bez
zaklocania innych urzadzen.
Co z tego, ze z "komorek" laczysz sie z siecia TelePSA? Przeciez komorki
nie sa *bezposrednio* wpinane "na drutach" do tej sieci!!!!
To tak jakby uwazac ze np. telefony amerykanskie musza miec polska
homologacje bo z USA mozna polaczyc sie z Polska...
"Komorki" musza miec (o ile faktycznie cos w ogole musza) homologacje do
pracy *w sieci komorkowej*, a nie w sieci TelePSA!!!!

--
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa