Re: Dlaczego nie w [bylo: Re: Windows 95 => Skandal 95]

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 22:39:40 MET DST

trzcionk_at_us.edu.pl (Piotr Trzcionkowski) wrote:

>Pewnie os wybiera rozne fonty dla roznych rozdzielczosci i akurat
>trafia na niewlasciwe. Zainstaluj jeszcze raz Win (ew. wybiez nowa
>karte) a kolejnym razem wytnij niepolskie fonty z tego co instalujesz
>i podloz fonty z WinOSa

Dziekuje wszystkim za rady - przydadza mi sie w przyszlosci.
Na razie wrocilem do trybu VGA 640/480/16 :(((

Bydle po godzinie pracy wykrzaczylo sie przy wyjsciu z sesji Dosa
i pokazalo rejestry. Byly otwarte dwie sesje DOS naraz, w obu
programy FoxPro Extended, oprocz tego kilka programow OS-owych.

Dzialo sie to na komputrze IBM PC-330, karta na kosci S3-Trio-64
wbudowana w plyte glowna, sterowniki z FTP od S3 datowane na
1996.08.30. Musze poszukac jakichs starszych, ale dzialajacych.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl