Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 17:05:42 MET DST

Piotr Trzcionkowski wrote:

> Otoz to. W zasadzie ma jednak prawo przegladac twoj HD. Wszystko tak
> naprawde zalezy od umowy jaka zawiera z klientem.

I znowu bede sie spieral:
czy introligator ktoremu oddales prace do oprawienia ma prawo ja przegladac a tym bardziej
kwestionowac zawarte w niej tresci.?
A jesli mam przygotowane do nagrywania zeskanowane zdjecia golych panienek (zdjecia oczywiscie
wykonane osobiscie) a szef firmy nagrywajacej jest bardzo przestrzegajacym WC (wart.
chrzescianskie) to czy moze mi odmowic zgrania tych zbiorow na compakt ?. A moze jeszcze moze
oskarzyc mnie o szerzenie pornografii (bo ubliza to jego swiatopogladowi)?

--
 Pozdrowienia.
 Janusz