Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Mon 30 Sep 1996 - 00:57:41 MET DST

Wed, 25 Sep 1996 08:51:01 -0700, Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl>
napisal(a):

>Czy introligator oprawiajac Ci prace sprawdza czy nie ma w niej tresci antypanstwowych
>(antykoscielnych). No chyba przegiales.

Nie mozna przeprowadzac takich analogii bo introligator moze byc
wymieniony w ustawie a informatyk nie i roznica jest diametralna.
Zdaje sie akurat introligator ma pewne obowiazki w tym wzgledzie. Z
drugiej jednak strony mozna oblozyc te prace jak ja zaszyfrujesz np.
napiszesz w innym jezyku. Ale introligator to nie przecietna firma
kopiujaca kompakty.

>Wydaje mi sie, ze wystarczy klientowi dac do podpisu oswiadczenie odpowiedniej tresci i w ten
>sposob jakiekolwiek roszczenia moga byc skierowane tylko do klienta.

Przede wszystkim jest to praktyczniejsze.

> Janusz

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl