Re: problem: rockwell & windows 3.1

Autor: Miroslaw Kwasniak (kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 11:30:11 MET DST

Dominik Ostrowski <hello_at_waw.pdi.net> wrote:
: kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl (Miroslaw Kwasniak) napisal:

: >- wyrzucic smartdrive (przynajmniej ten z MSDOS 6.22), blokuje za dlugo
: > przerwania, jezeli masz to wstaw lepszego diskcache (ja sprawdzalem dwa
: > firmy Norton: ncache2 i scplus - oba dobre).

: No wlasnie - dlaczego ncache2 ma byc lepszy? Czytalem, ze coprawda
: ncache2 jest troche wydajniejszy (szybkosc i zajmowana pamiec), ale
: ponoc smartdrive lepiej wspolpracuje z windowsami (ze niby jest
: bardziej pewny). Ja sam uzywam smartdrive'a i nigdy nie
: mialem problemow ani z windowsami ani z moim zyxelem...

Jesli nie masz write-cache to nie ma problemu. Ale ja nie mam cierpliwosci
do komputerow bez write-cache dla dysku. Wtedy widac problemy ze smartdrivem
(przyznam sie, ze testowalem tylko te z DOS6.22 i WIN3.11). Nawet pod golym
DOSem ze smartdrive mialem problemy z obsluga transmisji na COMie (przetwornik
pomiarowy). Dziala bez cache lub z ncache a nie dziala (to znaczy gubi czesc
transmisji) przy smartdrive.

: >- wymienic driver com w Win3.1 oraz wstawic driver bufora com (znalazlem
: > gdzies na sieci, ale teraz nie mam pod reka)

: Co to jest driver bufora com?? Skad Ci sie nasuwa takie rozwiazanie?

Jest jeszcze wiecej rzeczy do zmieniania w windowsie, ale na ogol to co
podalem wystarczalo. Polecam goraco lekture modem-faq:

FAQ - The Navas 28800 Modem
http://web.aimnet.com/~jnavas/modem/faq.html

Pozdrawiam
               Mirek