Re: problem: rockwell & windows 3.1

Autor: Dominik Ostrowski (hello_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 25 Sep 1996 - 18:53:08 MET DST

Yo Yo! Udalo sie!
Po zacietych bojach i dlugich naradach udalo mi sie skonfigurowac
(he he - nie sam - przy pomocy dwoch spec-Michalow, bez ktorych
bym sobie ine poradzil) ten cholerny rockwellowski (a moze to qrcze
podroba!?) modem. Jedyna konfiguracja na jakiej chcial dzialac, to
com 1, i standardowe przerwanie. Nie bardzo mi sie to podoba, ale
tak musi chyba byc... Co ciekawe modem z uporem maniaka laczy sie
zawsze na 16800! (ponoc jest to "obcieta" o jedno pasmo predkosc
28800). No coz - zawsze cos.

W zasadzie, to nie bede przy tym modemie wiecej kombinowac, ale
bardzo zaciekawil mnie jeden posting, wiec pozwole sobie
zadac kilka pytan:

kwasniak_at_sun1000.pwr.wroc.pl (Miroslaw Kwasniak) napisal:

>- wyrzucic smartdrive (przynajmniej ten z MSDOS 6.22), blokuje za dlugo
> przerwania, jezeli masz to wstaw lepszego diskcache (ja sprawdzalem dwa
> firmy Norton: ncache2 i scplus - oba dobre).

No wlasnie - dlaczego ncache2 ma byc lepszy? Czytalem, ze coprawda
ncache2 jest troche wydajniejszy (szybkosc i zajmowana pamiec), ale
ponoc smartdrive lepiej wspolpracuje z windowsami (ze niby jest
bardziej pewny). Ja sam uzywam smartdrive'a i nigdy nie
mialem problemow ani z windowsami ani z moim zyxelem...

>- wymienic driver com w Win3.1 oraz wstawic driver bufora com (znalazlem
> gdzies na sieci, ale teraz nie mam pod reka)

Co to jest driver bufora com?? Skad Ci sie nasuwa takie rozwiazanie?

Zapozdraviam i dziekuje za pomoc
        Dominisiak
(volny czloviek zyjacy v volnym kraju i valczacy z volnymi modemami)