Re: Shareware - Czy/jak placic?

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 09:37:42 MET DST

Janusz Sklorz wrote:

> Ha,ha,ha....
> W BSK za wydanie karty zycza sobie ok. 70$ + oplaty za transakcje

> Gdzie?? Rar-a w Polsce?

Ano. Ale nie jestem pewien, czy regsite jeszcze istnieje.
 Voice : +48-90-201580
 BBS : +48-22-344870 [22:00-6:00]
 FAX : +48-22-439973

> W kopercie ???

Nie wiem - byłem tylko uczestnikiem. Przy 20 osobach opłata $15 już nie
jest taka straszna.

--
 Michal Rolka
 Instytut Gospodarki Odpadami         Zespol Systemow Informatycznych