Re: Shareware - Czy/jak placic?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 26 Sep 1996 - 23:16:43 MET DST

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:

>Ha,ha,ha....
>W BSK za wydanie karty zycza sobie ok. 70$ + oplaty za transakcje a miesiec=
>zny limit nie moze =
>
>przekroczyc sredniej wplywow z 3 ostatnich miesiecy.

Poszukaj lepszego banku :-)))
W PKO BP kosztuje 40 zlotych rocznie, a limit tez korzystniejszy -
liczony wedlug dosc skomplikowanej formulki, zaleznej tez od
aktualnego stanu konta. Mnie wyliczyli cos w okolicach 5 - krotnej
wysokosci srednich miesiecznych wplywow.

Pozdrowienia,
Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl