Re: Archiwizacja a prawo autorskie

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 25 Sep 1996 - 09:15:16 MET DST

Janusz Sklorz napisal(-a) :

> Ha, ha. Ok.50.000 plikow na plytce - kto to przejrzy (no moze 20.000 ale to tez nic nie zmienia)
> Patrz nizej.

A to juz nie moj problem. Z faktu ze skala jest duza nie wynika jeszcze ze
temat mozna ignorowac.

> Czy introligator oprawiajac Ci prace sprawdza czy nie ma w niej tresci antypanstwowych
> (antykoscielnych). No chyba przegiales.

Nie, nie przegialem. Nie mozesz sie tlumaczyc ze "jestes tylko slepym
narzedziem w reku oprawcow" albo cos takiego.

> Wydaje mi sie, ze wystarczy klientowi dac do podpisu oswiadczenie odpowiedniej tresci i w ten
> sposob jakiekolwiek roszczenia moga byc skierowane tylko do klienta.

No i wlasnie sie ze mna zgodziles. Po takim dokumencie wlasciwie mozesz zrobic
duuuzo.

--
-w