Re: QuickCam

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Mon 23 Sep 1996 - 13:06:04 MET DST

> Dnia 17 Sep 1996 17:19:41 +0200, zbylu_at_complex.com.pl napisal :
>
>Czy ktos z uzytkownikow nie spotkal sie z ww. kamera
>do PC'ta ??? A moze ktos wie jak to dziala (zna parametry, cene, firme
>ktora oferuje kamere) i czy jest sens kupowac takie urzadzonko dla potrzeb
>np. prezentacji, wykorzystania w telekonferencjach ?
>Zbigniew Zielinski

Mam to w wersji Connectix QuickCam color od czerwca.
Powiem ze to raczej luksusowa (CENA!!!) zabawka.
Wymaganiem do tego jest niby 486DX2-66/8MB, to teoria.
Nawet na P100 z 16MB na oknie half(czyli 320x240) przy zapisie .avi
gubi dosc sporo ramek i oczywiscie efektem tego jest zapis poszarpany.
Pojedyncze fotki mozna uznac za zadawalajace (porownywalne z
QuickTake 150 Apple'a) bo to ten sam typ CCD zreszta wziety chyba z
video kamery.
Nie probowalem videokonferencji bo niby z kim :-) ale z wypowiedzi
osoby od ktorej to dostalem (free) wiem ze na zwyklym drucie z
modemami 28800 mozna bylo sie ogladac, o rozmowie nie bylo mowy, bo
slychac bylo spagetti.
Wyjsciem w tej sytuacji bylo pokazywanie sobie kartki z napisanymi
flamastrem slowami. Cyba nie o to chodzi temu co wyda na to ponad
7 baniek.
Moze moja ocena jest subiektywna, ale zachwycony tym ustrojstwem nie
jestem.
    Pozdrawiam;

                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \