Re: Jak uciszyc dysk

Autor: Wlodzimierz Macewicz (W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 20:15:51 MET DST

Jarek Lis wrote:

> Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl) wrote:
> : lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
> : >Eh, kiedys mialem pomysl zagrania muzyczki na 'systemie'. [...]
> : A po co instrumenty uderzane albo szarpane ? Elektronicznie sie to
> : robilo :-)))
>
> Co innego jeden glos, a co innego symfonia na 6 drivow, dwie drukarki,
> czytnik kart i glosniczek.
>
> : W Odrach 1305 i 1325 byl glosniczek, pobudzany o ile dobrze pamietam
> : instrukcjami skoku. Rzecz jasna mial wylacznik - uruchamialo sie go
> [...]

Nie widzialem na wlasne oczy ale opowiadal mi kumpel, ktory byl na
szkoleniu servisu riada w minsku, ze tamtejsi programisci
wstawili jako zadanie tracenia czasu programik ktory na lampkach
(a bylo ich mniej wiecej tyle ile na tablicy reklamowej na hotelu FORUM
no moze troche przesadzilem, ale tylko troche) wyswietlal napis
proletariusze wszystkich krajow laczcie sie (oczywiscie w wersji
orginalnej), a wspomniane lampki sygnalizowaly stan rejestrow,
procesora i diabli wiedza jeszcze czegos. Natomiast na wlasne oczy
widzialem na merze 400 wyswietlane rozne wzorki przez petle tracenia
czasu, rozne na roznych rejestrach (zestaw lampek byl jeden, a ktory
rejestr byl wyswietlany wybieralo sie pokretlem)

Ale kto to jeszcze pamieta co to bylo zadanie tracenia czasu ;-)

| Wlodzimierz Macewicz     Institute of Automatic  Control  /##/ /#####|
| W.Macewicz_at_ia.pw.edu.pl  Warsaw University of Technology /##/ /##/|##|
| tel. 6607699             Nowowiejska 15/19              /##/ /##/ |##|
| fax. 253719              00-665 Warsaw,                /##/ /####>|##|
| tlx. 813 307 pw pl       POLAND                       /##/ /##/   |##|