Re: VisualAge

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 16 Sep 1996 - 20:49:15 MET DST

In <199609132004.WAA29069_at_malcolm.rmnet.it>, Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) writes:

>ja sciagnalem te kilkadziesiat megabajtow bety VA for Basic

(Ja tez, ale VA for Basic to jest cos zupelnie innego... )

>ale (z powodow o ktorych pisalem w poprzednim mailu) nie wyszedlem
>jeszcze poza zainstalowanie i kilka "pierwszych rzutow okiem".
>Jestem oczywiscie zainteresowany Twoimi impresjami.
>
>Grego
>
>P.S. Ile Cie to kosztowalo?

Na razie mam wersje 60-dniowa bez doc. Ale niedlugo kupie normalna.

>P.S.2. Jak bogata jest dokumentacja? KSIAZKOWA!!! (nie cierpie
> zlozonych produktow do ktorych jedyna dokumentacja
> sa hypertexty na CD). [moim zdaniem co ksiazka to ksiazka,
> ale moze jestem po prostu nie z tej generacji i czas juz
> do trumny]

Odpowiedz na DOC w nastepnym liscie :) Teraz sie ucze do egzaminu
i nie mam specjalnie czasu pisac.
Na razie tylko jedno: rownoczesnie testuje pakiet Optima++ Powersoftu,
nie jest zly ale przy VA to O++ to amatorszczyzna...
Pozdrawiam, do uslyszenia po egzaminach...