Re: Cache w Netscape 3.0

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 20:27:04 MET DST

On 10 Sep 1996 01:45:29 +0200, aligator_at_geocities.com (Wojtek Golabek)
napisal:

>Mam taki problem:
>Sciagnalem sobie Netszkape 3.0 pod G'95. Jezeli chodzi o czad
>i w ogole to jest boska tylko ze:

Przegladarka tak ale mailer raczej slabiutki a newsy to juz w ogole.

>jak chce sobie przegladnac offline te strony, ktore wczesniej
>sciagnalem to zawsze pisze, ze nie moze znalezc serwera.
>Do cache zapisuje wszystko dobrze i jak jestem online to
>chache tez dziala, ale za cholere nie chce dzialec offline.

Niektore strony trzyma ale np. mojej glownej nie. Okropnie to
denerwujace moze ktos wie co z tym zrobic ? Mam dziwne wrazenie, ze
wplyw na to ma sekwencja #exec, ktora dodalem na stronie.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk