Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 16:19:15 MET DST

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote:

: >nie lubie obrywac po lbie za nadmierne i ewidentne glupoty szefostwa.
: w komercyjnej firmie podstawowym i glownnym zadaniem "szefostwa"
: jest dochod. W tej perspektywie trudno oskarzac szefostwo M$
: o "nadmierna i ewidentna glupote".

Zgoda. Marketingowe zawodowstwo M$ nie ulega watpliwosci. Tyle tylko,
ze ja bym pracowal w dziale bynajmniej nie marketingu...

: z trzeciej strony (czyli patrzac na brzeg medalu :-))))
: pewnie bym nie odmowil. Juz kiedys zartowalem na ten temat,

Gdyby rozmowa byly o kwotach rzedu wspomnianych $200K+, to moglbym
sie zastanowic :)

: P.S. Choc pewnie i tak bym sie musial do konca zycia wstydzic
: jak panienka ktora wyjezdza do innego kraju by pod latarnia
: zarobic na posag, a potem wraca i rznie dziewice.

Dokladnie.

--
	Leszek.